Samstag, 12. Januar 2013

Skorzana spodnica to moje wspomnienie jesieni 2012 :)

Ludzie okreslaja mnie jako osobe melancholijna i maja racje. Kocham jesien i zime, odzywam, lubuje sie w plaszczach, kozuchach, kurtkach; uwielbiam botki, kozaki, szaliki i futrzane kolnierze. Kocham rowniez jesien i zime, bardziej od lata i wiosny, choc kazda pora roku ma w sobie specyficzny urok. Czarna skorzana spodnice kupilam za 2 euro (!) na pchlim targu w Norymberdze, w melancholijna, deszczowa niedziele. Bardzo poprawila mi nieco depresyjny humor i jest ona moim wspomnieniem jesieni 2012 :) Zdjecia sa z pazdziernika, kiedy wszystko tonelo jeszcze w zlocie i czerwieniach, a ja wybralam sie z synkiem i chlopakiem na spacer. Jasny, klasyczny trencz kupilam dawno temu w Polsce, w sh, za smieszna cene. Jest on od lat moim jesiennym towarzyszem, na ktorego co rok czekam z niecierpliwoscia.

Pozdrawiam serdecznie! Oby jesien 2013 byl slonecznym, zlocistym i pieknym dla nas wszystkich okresem :)  


spodnica: sh; botki: Zara; bluzka: sh; kolnierzyk: bijou brigitte; trencz: sh; torba:hallhuber

7 Kommentare:

  1. Na razie poczekajmy na wiosnę i lato! nie pomijaj ich, bo ja bardzo je kocham. ;D
    Do sh jakiś rok temu przekonała mnie kuzynka, też coraz częściej je odwiedzam. ;]
    Póki co, czekam na lato, bo na tą porę w sh kupiłam piękną szafirową sukienkę do kostki.
    Spodobała by Ci się. ;)

    AntwortenLöschen
  2. Ja na razie czekam z utęsknieniem na wiosnę ;)
    Piękne zdjęcia i masz świetną spódnicę.
    pozdrawia też mama - 3-latka ;)

    AntwortenLöschen
  3. Ta stylizacja jest cudowna, wyglądasz przepięknie! Od razu widać,że znasz sie na modzie:))

    Niedawno założyłam mój fanpage,mam nadzieje że nie odbierzesz tego jako spam ale sprawiła byś mi ogromną radość gdybyś kliknęła Lubię to! Dla Ciebie jest to jedno kliknięcie myszką,dla mnie o niebo więcej!:))
    FANPAGE

    Buziaki♥

    AntwortenLöschen
  4. wow! wyglądasz naprawdę genialnie! cudowna spódnica!

    AntwortenLöschen
  5. Cudna spódnica, do tego świetnie na zdjęciach wychodzisz. Bloga obserwuję i mam tu masę inspiracji. Czekam na więcej.

    AntwortenLöschen