Freitag, 1. Februar 2013

Karnawalowo

Przyczailam sie za firanka z laptopem, zapalilam swieczki, zaczadzilam moje krolestwo przeslodzonym olejkiem zapachowym z serii orientalnych, pozarlam batona i oto jestem, po 9 dniach intensywnej pracy na oddziale internistycznym. Przy czym nie zaniedbuje zycia towarzyskiego, ktore w okresie karnawalu obfituje w rozne okazje i przyjecia, nie zaniedbuje rowniez moich czerwonych wdzianek, ktore sprawilam sobie kiedys, bedac przekonana (po lekturze jakis badziew) ze czerwien poprawi mi krazenie, ktore jest niepokojaco i chronicznie niskie. Dzisiejszego wieczoru zaprezentuje mnie w iscie bijacym po oczach krwistym wydaniu oraz, dla odmiany, mojego faceta korzeni wschodnioeuropejskich :D

bluzka:zara; spodnica:h&m; buty: no name; naszyjnik: hallhuber

moj facet: sweter mustang; spodnie c&a; zegarek:fossil; krawat:hugo boss

Udanych zabaw karnawalowych!


6 Kommentare:

  1. U ciebie jak zwykle genialnie:)
    Ślicznie wyglądasz w tej stylizacji.
    Pozdrawiam gorąco!

    AntwortenLöschen
  2. zajrzałam sobie do Ciebie, bo dawno Cię u mnie nie było..wszystko ok?
    mam nadzieje, że tak i czekam na nowy post i piękną Ciebie jak zawsze!
    www.livienlook.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  3. Ładna sukienka :)

    ZAPRASZAM: www.dripfashion.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  4. Już prawie 6 tygodni czekam na coś nowego... ;) Zaspokój moją niecierpliwość. ;)

    AntwortenLöschen
  5. Witaj kochana, piękna sukienka. Zajrzyj na mojego bloga i skomentuj moje wpisy :)

    AntwortenLöschen